Kamis, 03 Februari 2011

Wanita yang telah meniduri 5 ribu lelaki sehingga 4 orang semalam

DIkirim oleh pakcikli00 di 16 September 2010

TEMPO Interaktif, London – Seorang penata rias Inggris berusia 25 tahun mengklaim telah meniduri 5.000 pria hanya dalam waktu sembilan tahun atau 3.285 hari.

Nikki Lee juga mengaku pengalaman terbaiknya adalah seks dengan empat pria dalam satu malam. Ia mengklaim belum pernah seks dengan pria yang sama.

Gadis berambut pirang dari Essex, Inggris, ini juga menceritakan bagaimana ia berhubungan intim di kelab-kelab malam, tempat parkir, bioskop, dan tempat disko sejak hilang keperawanannya di usia 16 tahun.

Lee, yang juga bekerja sebagai model, sesumbar biasa berhubungan seks saat berlibur. Ia seks dengan para pria di kelab-kelab, pantai, dan balkon. Rata-rata, Lee meniduri dua pria setiap hari dan mencatatnya di sebuah buku kecil warna merah dengan nilai masing-masing pria yang ditidurinya. Ketika berusia 21 tahun,

Lee mengaku telah berhubungan intim dengan 2.289 pria. Meski masuk dalam artikel sebuah majalah mingguan, pengakuan Lee tidak bisa dibuktikan. Para ahli psikologi menilai hubungan tersebut ‘sangat berbahaya secara emosional’. “Saya memberi bintang kepada pria yang terbaik di tempat tidur.

Ketika usia saya 18, saya sudah keluar dari rumah dan tinggal bersama teman serta memiliki sekitar 800 nama dalam buku saya,” aku Lee. Lee mengaku bangga dengan gaya hidupnya tersebut dan menilai seks sebagai obat baginya.

Meski ketagihan seks dan pernah meniduri empat pria saat berlibur di Ibiza, Lee menegaskan dirinya memiliki standar untuk pria yang ditidurinya. Lee mengatakan kepada Majalah Love It!, “Saya punya dua persyaratan: pria itu bukan milik orang lain dan melakukan seks dengan aman. Selain itu, apapun bisa.” “Kini saya sudah tidur dengan lebih dari 5.000 pria.

Beberapa teman saya mengira saya butuh pertolongan karena ketagihan seks. Tetapi jika saya ketagihan seks, saya menikmatinya dan tidak mau disembuhkan,” tambah Lee. Mengenai keperawanannya yang hilang di usia 16 tahun, Lee mengatakan, “Saya menemukan apa yang saya piawai lakukan. Saya mulai menyimpan buku kecil selama berpekan-pekan.

Saya bangga dengan jumlah pria yang telah saya tiduri dan saya takut kehilangan jejak.” “Setiap pria yang saya tiduri merupakan bukti saya lebih seksi dari gadis lain,” tambahnya. Ia juga mengaku menggunakan kondom dan pil kontrasepsi. “Tindakan saya tidak melukai siapa pun. Saya mengunjungi klinik kesehatan seks setiap dua pekan sekali untuk memastikan gaya hidup saya tidak membahayakan saya,” imbuh Lee.

Ahli seks Dr Pam Spurr mengatakan, “Secara teknis itu mungkin terjadi. Secara emosional, itu sangat berbahaya. Mengumbarkan seluruh perasaan Anda dan meniduri orang-orang asing bisa membuat psikologis Anda rusak. Saya tidak tahu kapan kesenangannya berakhir atau dimulai.”

Dikirim dalam Uncategorized | Leave a Comment »

posisi seks kuno warisan purba

DIkirim oleh pakcikli00 di 3 September 2010

1. Petani membajak sawah, Seperti pada gambar No.1 dibawah , posisi sambil berdiri ini memiliki kelebihan, sangat praktis dan bisa dilakukan dimana saja, di dapur, di kebun, di ruang tamu, atau di pinggir jalan raya.

2. Raksasa Pria Yang Perkasa, wah posisi ini jika dilakukan akan memberikan sensasi sex yang luar biasa dahsyatnya , seperti pada gambar No.2 , sang pria mengangkat wanita dan menyerang dengan posisi Doggy Style, kedua kaki wanita ditumpukan pada kedua paha pria, sebagai penopang berat tubuh wanita. Makanya dinamakan posisi sex Raksasa Pria Yang Perkasa, karena memang diperlukan kekuatan fisik sang pria untuk melakukannya, posisi ini bisa jadi maslah kalau sang pria kurus kerempeng dan wanitanya gengut.

3. Dewa Dansa, posisi sex ini mirip dengan Petani membajak sawah, yaitu dilakukan dengan be rdiri, bedanya pada posisi ini kedua kaki pria dan wanita sama-sama dirapatkan, sehingga didaptakan sensassi yang sangat romantis bagaikan sepsang Dewa-Dewi yang sedang berdansa, cuma bedanya tentu anda tau , kalau orang dansa goyang kekanan-kekiri, sedangkan yang ini goyang kedepan dan kebelakang.

4. Mengaduk Masakan, dalam posisi ini seperti pada gambar No.4 , pria sambil setengah jongkok dan memegangi keuda kaki wanita yg dirapatkan, dan wanita agak menaikan tubuh betumpu kedua siku tangannya. Pada posisi sex ini Mr.P dengan hebat akan mengaduk-aduk wilayah g-spot wanita sehingga wanita bisa menggelinjang kenikmatan, begitu pula sebaliknya pria juga akan mendapatkan kenikmatan dari posisi menjepit wanita.

5. Wanita Berkuda, Pria dibawah dan wanita di atas seolah sedang duduk di atas kuda, mengangkangi si pria yang terlentang seperti dalam gambar No.5 . Dalam posisi ini kemungkinan utuk mencapai orgasme secara bersamaan meningkat hingga 40%. Dalam posisi sex Wanita Berkuda ini, wanita cenderung memegang kendali, jadi lebih ditujukan untuk memberi kesempatan wanita meraih kepuasan maksimal

6. Posisi Duduk, Posisi ini juga tergolong posisi yang paling santai dan menyenangkan dalam bercinta (ML) , karena selain titik G-spot wanita akan mendapat kejutan-kejutan yang luar biasa juga, yang akan menciptakan suasana bercinta tidak membosankan, karena pada posisi ini dapat dilakukan tidak hanya ditempat tidur, melainkan dapat dilakukan juga di sofa, kursi dan bahkan dilantai, atau di atas jok mobil. gaya ini cocok sebagai posisi sex wanita hamil , biar sedang hamil tetap bisa meraih kepuasan seksual.

7. Doggy Style, Wah siapa yang tidak kenal posisi favorit ini yang cenderung merupakan posisi favorit bagi pria meski tidak sedikit wanita yang juga menyenangi posisi sex populer ini , gaya Dogi akan menyentuh G-spot dari berbagai arah dari belakang memberikan stimulasi penuh pada Mr.P. Posisi ini juga memberikan sensasi liar, sehingga dapat lebih menggairahkan bagi pria dan wanita. Dalam posisi sex ini biasanya pria akan mendapatkan tambahan sensasi kepuasan sambil meremas-remas bokong dan body sexy wanita yang montok.

Jelajahi ke 5 teluk berahi wanita

DIkirim oleh pakcikli00 di 11 Ogos 2010

Bahagian sensitif wanita bukan hanya di kawasan organ intim atau payudara. Ada titik-titik lain yang bisa membuat wanita bergairah saat mendapat sentuhan pasangan.

Ketahui lapan titik-titik tersebut dan arahkan pasangan agar disentuh secara lembut untuk meningkatkan kualitas hubungan.

1. Rambut
Wanita memang sangat menyukai jika pasangan membelai rambut dengan lembut. Sentuhan hangat pada kepala dan rambut boleh menghilangkan stres dengan sangat berkesan.Biarkan tangan pasangan menyentuh kepala hingga belakang leher.

2. Tengkuk
Pada zaman Jepun kuno, bahagian belakang leher wanita dianggap sangat menarik oleh lelaki. Kerana bahagian tersebut merupakan kawasan erotis yang tidak tertutup kimono yang rumit. Sangat ini banyak lelaki yang jarang menyentuh tengkuk, padahal sentuhan dan ciuman di bahagian tersebut sangat menggairahkan.

3. Tulang leher
Bahagian tulang leher memang sangat menggoda. Apalagi apabila anda memakai kemeja. Minta pasangan untuk membelai lembut dan mengucup kawasan tersebut.

4. Punggung
Majoriti wanita menyukai sentuhan di bahagian belakang, apalagi jika disertai dengan gerakan menyapu yang lembut. Hal ini bisa sangat menenangkan sekaligus menggairahkan. Jadi, mengapa tidak memasukkan gerakan ini ke dalam rutin foreplay anda. Mintalah pasangan untuk mencium dan menyentuh punggung dengan lembut dan menggoda.

5. Daun telinga
Telinga adalah bahagian paling erotis dari tubuh wanita. Sentuhan dan ciuman di telinga akan membuat gairah bercinta meningkat drastis. Apalagi jika hal itu disertai dengan bisikan kata-kata manis yang tulus dari pasangan.

http://ruangberita.com/jelajahi-lima-titik-sensitif-wanita/

Dikirim dalam Uncategorized | Leave a Comment »

Keinginan wanita ketika bersetubuh

DIkirim oleh pakcikli00 di 10 Ogos 2010

Hubungan intim umumnya dilakukan tanpa mengenakan busana.Namun, sebuah kajian mengungkap bahawa ramai wanita lebih menyukai bercinta tanpa menanggalkan busana. Mengapa?

Seperti dikutip dari laman Daily Mail, sebanyak 48 peratus daripada 1.563 orang yang terlibat dalam kajian MyCelebrityFashion.co.ukmengaku tidak percaya diri berpenampilan tanpa busana di hadapan pasangan. Mereka memilih tetap membalut tubuh, meski hanya sehelai kain, ketika bercinta.

Tapi, keputusan berbusana saat bercinta boleh membuat lelaki kecewa. Hanya 36 peratus lelaki yang menyukai wanita berbusana saat bercinta. Majoriti lelaki lebih menyukai wanita tanpa busana saat bercinta.

Keputusan kajian juga menunjukkan, sebanyak 61 peratus wanita mengaku lebih suka berhubungan seks lampu tidak menyala.Sementara di kalangan lelaki, hanya 37 peratus yang menginginkan berhubungan intim dalam keadaan gelap.

Penelitian ini dilakukan untuk mengetahui seberapa besar pakaian berpengaruh pada kepercayaan wanita berkaitan bentuk tubuhnya. “Fakta bahawa sebahagian besar wanita merasa lebih seksi dengan pakaian menunjukkan bahawa, walaupun kepercayaan diri soal tubuh dalam keadaan rendah, dengan pakaian hal itu bisa ditingkatkan,” kata Andy Barr, pengarah marketing MyCelebrityFashion.co.uk.

htp://ruangberita.com/

Adab bersetubuh menurut Islam

DIkirim oleh pakcikli00 di 5 Ogos 2010

Masa berjimak untuk mendapatkan Zuriat Sempurna

Sabda Rasullah s.a.w. “Wahai Ali ! Peliharalah wasiatku ini sebagaimana aku telah memeliharanya dari Jibril a.s”

1. Jangan berjimak di bawah pohon kayu yang berbuah. Jika Allah mengurniakan anak ia akan menjadi seorang tukang sebat atau ketua yang bengis.

2. Jangan berjimak antara azan dan iqmah. Jika Allah mengurniakan anak ia akan menjadi seorang yang suka menumpahkan darah.

3. Jangan berjimak jika isteri sedang hamil melainkan kedua-dua suami dan isteri berwuduk. Jika Allah mengurniakan anak ia akan menjadi seorang yang buta hati dan bakhil tangan.

4. Jangan berjimak pada pertengahan nifsu syaban. Jika Allah mengurniakan anak ia akan mempunyai tanda pada yang jelek pada muka dan rambutnya.

5. Jangan berjimak pada akhir bulan (tinggal 2 hari). Jika dikurniakan anak ia akan menjadi seorang yang suka meminta-minta.

6. Jangan berjimak semasa syahwat terhadap saudara perempuan (adik ipar). Jika allah mengurniakan anak ia akan menjadi penolong dan pembantu kepada orang yang zalim, pada tanganya membuat kebinasaan kepada banyak manusia.

7. Jangan berjimak dengan isterimu di atas loteng. Jika allah mengurniakan anak, nanti anak itu menjadi seorang munafiq, pelampau yang melewati batas.

8. Jangan berjimak dengan isterimu pada malam kamu hendak keluar bermusafir. Jika Allah mengurniakan anak ia akan membelanjakan harta pada jalan yang tidak haq.

9. Jangan berjimak dengan isterimu bila kamu keluar bermusafir dalam tempoh tiga hari tiga malam. Jika Allah mengurniakan anak ia akan menjadi pembantu kepada setiap orang yang zalim.

10. Jangan berjimak dengan isterimu pada awal malam (sebelum isyak). Jika allah mengurniakan anak ia akan menjadi seorang yang ahli sihir, songlap dan menghendaki dunia daripada akhirat.

Cara berjimak yang dituntut.

1. Berjimak pada malam Isnin. Jika Allah mengurniakan anak ia akan menjadi seorang yang berpegang teguh dengan kitab allah dan redha terhadap segala pembahagian Allah s.w.t.

2. Pada malam selasa.
Jika allah mengurniakan anak ia akan mendapat nikmat mati syahid sesudah syahadah, dan Allah tidak akan azabkannya (turun bala) kepadanya bersama-sama orang musyrikin. Mulutnya berbau harum, yang akan melembutkan hati orang, bersih lidahnya daripada mengumpat, berdusta dan mengadu domba.

3. Pada malam Khamis.
Jika Allah mengurniakan anak ia akan menjadi seorang yang bijaksana di kalangan yang bijaksana atau orang alim di kalangan orang alim.

4. Sewaktu matahari di tengah langit. Jika Allah mengurniakan anak ia tidak dihampiri oleh syaitan sehingga ia tua dan menjadi seorang yang faqih serta Allah s.w.t rezekikan kepadanya keselamatan agama dan dunia.

5. Pada malam Jumaat. Jika Allah mengurniakan anak ia akan menjadi seorang pemidato yang berwibawa dan petah.

6. Hari Jumaat selepas asar. Jika Allah mengurniakan anak ia akan menjadi seorang anak yang terkenal, masyhor dan alim.

7. Malam Jummat selepas Isyak yang akhir. Jika Allah mengurniakan anak ia diharapkan menjadi seorang yang terkemuka.

8. Bacalah doa berlindung dari syaitan. Jika Allah kurniakan anak ia tidak dimudaratkan oleh syaitan selama-lamanya.

Dikirim dalam Uncategorized | Leave a Comment »

Kenapa wanita Arab meraung diranjang ?

DIkirim oleh pakcikli00 di 30 Julai 2010

Dikirim dalam Uncategorized | 1 Komen »

Seks ‘ ubat tidur suami ‘

DIkirim oleh pakcikli00 di 25 Julai 2010

Apa yang sering orang lupa terutamanya wanita ialah seks untuk kesihatan. Seks bukan sekadar memenuhi kehendak nafsu. Kepada lelaki, seks dapat menyihatkan tubuh badan. Lebih kerap melakukan hubungan seks, semakin sihatlah lelaki itu.

Mengikut kajian, semasa melakukan hubungan seks, sebanyak 85 hingga 200 kalori akan terbakar dalam tempoh 20 minit. Tulang dan otot akan semakin kuat. Ini kerana seks membantu mengeluarkan hormone testosterone. Ini fakta yang sering kita dengar yang isteri selalu lupa.

Bayangkan sahaja semasa kemuncaknya, bukan sahaja minda tetapi otot dan kekuatan lelaki akan bertumpu. Aktiviti apakah yang dapat mengumpulkan tumpuan dan kekuatan lelaki sehebat ini?

Ramai menyebut analogi bom meletup pun tidak dihirau apatah lagi anak menangis. Sebab itu ramai bersetuju bahawa antara rahsia mengawal lelaki adalah dengan mengawal seks mereka. Ini yang isteri selalu lupa.

Pengeluaran testosterone juga menjadi penentu agar tenaga terus terjaga dan meningkat. Bila melihat lelaki lesu pada pagi hari, tentu sekali maksudnya bukan kerana ‘overdose’ tetapi kurang dos. Berapa banyak dos diperlukan oleh lelaki?

Seks teratur (maksudnya tidak berlebihan) turut dapat meningkatkan immunoglobulin A –antibodi penting untuk system kekebalan badan. Fakta lain yang juga menarik ialah hubungan seks sekali atau dua kali seminggu dapat membantu mencegah selsema.

Hormon serotonin yang dilepaskan semasa ejakulasi rupa-rupanya mempunyai manfaat lain. Ia dapat mengurangkan sakit kepala dan leher. Justeru, kalau suami selalu mengadu sakit kepala atau leher, isteri perlu cepat-cepat ‘mengubatinya’.

Ejakulasi secara teratur dapat mengurangkan risiko barah prostat yang banyak dialami oleh lelaki setengah baya. Beberapa kajian mendedahkan lelaki yang mampu ejakulasi secara teratur mampu mengurangkan 30 peratus risiko barah prostat.

Ejakulasi sama ada melalui hubungan seks pada malam hari dapat membantu lelaki supaya mudah tidur. Tapi leceh dan selalu pula menyusahkan pasangan, ramai lelaki yang menjadikan ejakulasi sebagai ‘ubat tidur’ pula.

Dikirim dalam Uncategorized | Leave a Comment »

Petua Seks Melayu Asli

DIkirim oleh pakcikli00 di 24 Julai 2010

Berikut adalah pesanan-pesanan yang berguna buat wanita sebagai isteri, yang berkaitan dengan hal bersulit-sulit dengan suaminya. Ianya dikumpulkan dari punca lisan dan pembacaan:

1. Bertenang Ketika Memulakan Jima
Apabila suami mahu menusukkan zakarnya kedalam faraj isteri, bertenanglah dan sama-samalah dengan suami membaca Bismillah.Ketenangan ini penting bagi penghayatan rasa, dan InsyaAllahisteri akan merasa lebih nikmat dan mudah mencapai kepuasan.Rasulullah s. a. w. sendiri berpesan kepada isteri-isterinya agar bertenang ketika itu. Menurut riwayat Al-Khatib danUmmu Salmah, Rasulullah menutup kepalanya, dan membisikkankepada isterinya engkau dengan tenang.

2. Menghisap Lidah Tanda Menyerah Sepenuhnya
Dari riwayat Abu Daud: Sesungguhnya Rasulullah s. a. w. ada mencium Siti Aisyah serta menghisap lisannya (lidahnya). Bukan saja menghisap lidah itu sunat dilakukan ketika berlangsungnya jimak kerana mengikut cara Rasulullah s. a. w., ia juga akan membantu suami agar tahan jimak dan menghebatkan kenikmatan pada wanita kerana bersatunya nafas, kenikmatanyang dirasa itu berganda hebatnya berbanding jika tidak dilakukan hisapan lidah, malah ia juga adalah tanda bahawa isteri menyerahkan jiwanya dan raganya untuk dijima oleh suaminya. Untuk melakukan ini eloklah isteri menjaga kebersihan mulutnya, begitu jugalah bagi pihak suami.

3. Paling Selesa Berada Di Bawah
Posisi jimak yang terbaik ialah suami berada di atas isteri dalam keadaan terlangkup sedang isteri pula terlentang di bawah suami bagaikan hamparan. Sebuah hadis ada menyebut ertinya: “Anak itu milik yang menjadi hamparan (wanita)”. Posisi inilah yang paling merehatkan isteri, dan membolehkan isteri menumpukan perhatian kepada rasa kenikmatan. Sekiranya alat kelamin suami itu besar pun, posisi inilah yang terbaik bagi menampungnya, kerana peha boleh dihamparkan selebar mungkin.

4. Seburuk-buruk Kedudukan Berjima
Posisi jima yang dianggap paling buruk dan segi kesihatan ialah keadaan dimana isteri berada di atas suami sementara suaminya juga baring terlentang. Dengan posisi ini suami akan memasukkan zakarnya dari arah punggung isterinya. Dan segi kesihatan ini dianggap bahaya kerana mani tidak boleh keluar habis dan boleh menyebabkan kerosakan alat kelamin dan boleh mengakibatkan suami mati pucuk.

5. Cara Mendapat Anak
Ada petua yang mengatakan bahawa untuk membolehkan isteri mudah hamil, sebelum jima perlulah digeletek dahulu (dirangsang) purananya (kelentit). Dari sudut seksologi moden, perkara ini dianggap karut dan tiada kena mengena dengan kehamilan. Penulis juga bersetuju dengan pendapat moden ini, dan berpendapat bahawa rangsangan purana itu lebih bermakna sekiranya suami mahu membangkitkan keghairahan yang tinggi pada isterinya dan salah satu dari jalan memuaskan isteri, dan dari segi anak, cara itu lebih memungkinkan isteri mendapat anak lelaki.

6. Jima Yang Puas Mengawet Wajah
Menurut Mantak Chia dalam Taoist Secnets of Healing, banyak bukti yang menunjukkan kaitan antara aktiviti seksual yang harmoni dan awet muda. Seks yang mesra membangkitkan pengeluaran hormon yang bemutu tinggi. Kehadiran hormon-hormon ini di dalam darah impaknya melambatkan proses menjadi tua. Jika diperhatikan, wanita yang berkahwin adalah lebih berseri-seri rupanya berbanding dengan wanita yang umurnya serupa tetapi belum berkahwin. Pada pendapat penulis, inilah tanda bahawa wanita-wanita yang berkahwin rasa puas dalam berkongsi cinta, dan jiwanya rasa terisi, gembira dan tenang.

7. Mengemut Ketika Buang Air Kecil
Bila buang air kecil, kemutkan faraj agar air kencing tertahan, kemudian lepaskan, ulangi 10 kali sekurang-kurangnya dengan pantas.Dalam masa yang sama, tarik otot-otot perut. Ini menolong mengawal pundi-pundi kencing yang lemah, menguatkan otot-otot kemaluan dan mempertingkatkan tenaga jima.

8. Menyusukan Anak Menyempitkan Faraj
Menurut Dr. Edwin Flatto, terdapat hubungan fisiologikal antara payudara dan otot-otot faraj. Wanita yang menyusukan anak bukan saja kurang kemungkinan diserang barah buah dada dan barah rahim, tetapi setiap kali dia menyusukan anak dengan payudaranya, otot faraj akan menguncup. Ini menolong otot faraj untuk kembali mengecil dan tegang seperti sebelum melahirkan.

Tidak ada komentar:

Posting Komentar